فقط رئال مادرید!

فقط رئال مادرید!

اخبار رئال مادرید

درباره وبلاگ


اینجا همه چیز درباره رئال مادریده! نظر یادتون نره! هر روزم بیاین و خبرا رو دنبال کنین!

نويسندگان

برچسب‌ها

آرشیو مطالب

لینکدونی رئال مادرید

ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 12
بازدید ماه : 11
بازدید کل : 22440
تعداد مطالب : 19
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

 ن

شریه «وانیتاتیس»، در گزارشی به این نکته اشاره کرده که گویا با اتمام رقابتهای یورو، دوباره رابطه گرمی میان بازیکنان مادریدی و کاتالان تیم ملی اسپانیا دیده نمی شود و این بار رابطه سرد ایکر کاسیاس و آندرس اینیستا رسانه ای شد است.

این درحالی است که اخیرا و در مراسم ازدواج اینیستا ،ستاره کاتالان از ایکر کاسیاس و نامزدش برای شرکت در این مراسم دعوت کرده بود ولی دروازه بان رئال و نامزدش، در این جشن بزرگ غایب بودند.

طبق گزارش منتشره در این نشریه، ایکر کاسیاس و نامزدش و آندرس اینیستا و همسرش به طور اتفاقی در پروازی به سمت آمریکا با هم همسفر بدند. این پرواز که ساعت 10 صبح روز دهم جولای از فرودگاه باراخاس مادرید به سمت میامی می رفت (پرواز شماره IB6123)، چند مسافر ویژه داشت. از یک سو آندرس اینیستا و همسرش در این پرواز بودند و از سوی دیگر ایکر کاسیاس و نامزدش هم در همین هواپیما عازم آمریکا بودند. این پرواز ساعت 3.5 نیمه شب به وقت محلی در فرودگاه میامی به زمین نشست و بنا بر گفته شاهدان به این نشریه، در طول این نه ساعت پرواز، ایکر و نامزدش و اینیستا و همسرش کاملا نسبت به هم بی محل بودند. بعد از رویارو شدن با یکدیگر هم تنها یک سلام و احوالپرسی خیلی خیلی معمولی میان این دو بازیکن و همراهانشان رد و بدل شد و آنها حتی همدیگر را در آغوش نگرفته و به صورت صمیمانه روبوسی نکردند. 


بعد از پیاده شدن از هواپیما و در فرودگاه میامی هم جدایی این دو زوج خیلی سرد بود. آنها حتی با هم خداحافظی نکرده و کلامی میان آنها رد و بدل نشد و هریک برای گرفتن چمدان هایشان به سویی رفتند.  در ادامه گزارش نشریه «وانیتاتیس»می خوانیم:«کاسیاس و سارا کاربونرو بعد از نشستن در صندلی هایشان در ردیف سوم از جلو و حضور آندرس اینیستا و همسرش آنا در ردیف پنجم، هیچ حرفی میان آنها رد و بدل نشد و حتی زمانی که یکی از این 4 نفر برای رفتن به دستشویی بلند می شد و راه می رفت هم هیچ صحبت یا برخورد خاصی با زوج دیگر نداشت.» ایکر کاسیاس و سارا کاربونرو بخش عمده ای از این پرواز را در خواب بودند و آندرس اینیستا و همسرش آنا ، بیشتر با سایر مسافران پرواز به معاشرت پرداخته و به آنها امضا می دادند و عکسهایی به یادگار می گرفتند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب‌ها: <-TagName->
فروش بک لینک